lørdag 29. oktober 2011

Rikke har plassert seg i godstolen...
Hun har fått ny kjole strikket i ullgarn...

HØST er tid for strikking hjemme hos meg.
Innevær med stearinlys og peiskos,
gir inspirasjon til kreativ utfoldelse.

I tillegg bugner bladhyllene over med juleblader
og høst syssler.

Om sommeren ligger strikkepinnenen i ro.
Da går heklekroken og
brodernålen flittig istede.

Å strikke ull-kjole i 20 varmegrader
frister ikke noe særlig.

Jeg er glad i duse farver...
helst skal de se gamle og dusty ut...
derfor gammelrosa:))

Blondene etter farmor og bestemor har også kommet til sin
heder og verdighet.
Disse blondene har jeg tatt vare på i alle år,
og bare ventet på å sy dem på rett plass.
Jeg tenker de hadde blitt kjempeglad
hvis de viste at barnebarnet har deres gamle blonder på kjolen sin.

...jeg savner farmor og bestemor....

Blomsterfeene til CicelyBarker
er SÅÅÅ nydelige....

her henger de på snora og flagrer i vinden....

Til slutt vil jeg ønske dere en herlig kreativ høst!!

1 kommentar:

  1. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett