fredag 26. mars 2010

I disse påsketide
burde en kanskje strikket
seg en gul
kjole?
.....nei jeg tror ikke det:-))
jeg nøyer meg med
gamle fine bilder, i herlige farger
istede

Mitt lille kunstverk er:

"Cupid with a butterfly"

malt av en franks maler men navn
William-Adolphe Bouguereau
(1825-1905)






Kjolen er strikket i Alpakka
baby- silk, og er utrolig myk og god
...og ikke minst varm:)

Dette andre lille kunstverket,
er malt av en kvinnelig kjent maler
med det klingende navnet

Angelica Katharina Kauffman
(1741 - 1807)

Begge disse malerne
har malt mange vakre kunstverk,
og jeg blir ydmyk,
når jeg tenker på hvor mange
arbeidstimer som ligger bak hvert ett maleri!

Håper dere fortsatt nyter våren,
og lysere
dager
*

2 kommentarer:

  1. Nydelig kjole! Du er altså så kjempe-flink!
    Du burde starte salg av det du produserer....

    SvarSlett
  2. Håper at resten av snøen forsvinner og at solen finner på å ta seg en tur. Ha en fin dag!

    SvarSlett